Діагностика та компенсація освітніх втрат у загальній середній освіті України: методичні рекомендації
За час повномасштабної війни освіта України зазнала значних втрат та негативних
впливів. Ускладнено, а почасти й унеможливлено доступ до
якісних освітніх послуг українських учнів, що проживають на окупованих та деокупова
них територіях, а також поблизу зон активних бойових дій. Навіть у відносно безпечних
регіонах країни освітній процес систематично переривається через повітряні тривоги,
проблеми з електроенергією, мобільним зв’язком та інтернетом. В таких умовах об’єктивним є суттєве зростання освітніх втрат, стрімке накопичення
яких розпочалося через тривале призупинення навчання та перехід виключно на дистанційну форму. З цією метою у запропонованому збірнику, підготовленому ученими Інституту педагогіки НАПН України, представлено методичні рекомендації щодо діагностики та компенсації освітніх втрат
у загальній середній освіті.
Дивитись тут
Немає коментарів:
Дописати коментар