субота, 18 лютого 2023 р.

Досвід використання групової роботи на платформі Zoom

                                                       


Успіх роботи на уроці залежить від активної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, технічних можливостей та насамперед навичок педагогів у сучасних інформаційних і цифрових технологіях.

За умов дистанційного навчання на своїх уроках учителі використовують різні сервіси та форми роботи. Звісно,можна працювати зі Skype чи влаштовувати групові чати-дзвінки-конференції в месенджерах Viber, Telegram та інших. Але куди зручніше ті інструменти, які максимально пристосовані для навчання і є простими в користуванні.

Одним з таких є Zoom– сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку. Тут можна проводити групову роботу, розподіливши усіх учасників на сесійні зали. Така форма забезпечує взаємодію між учнями і робить непрямим керування вчителя. Він виступає організатором початку і кінця роботи: формулює завдання, спільну інструкцію по його виконанню.

Робота  перетворюється із індивідуальної діяльності кожного учня в співпрацю. Здобувачі вимушені навчитися домовлятися швидко, не враховуючи особисті інтереси. Поступово учень починає відчувати клас частиною свого світу, він зацікавлений в підтриманні дружніх стосунків. Ця форма  має велике значення для формування самостійності школяра. Працюючи в команді, він має можливість проявляти ініціативу (вибрати завдання, порадити, як організувати роботу); вчитися планувати свої дії, переконувати, нести відповідальність за себе і команду.

Елементи групової роботи на уроках української мови:


        Урок  "Розділові знаки в безсполучниковому  реченні"(9 клас)








Урок "Подвоєння приголосних внаслідок збігу. Тренувальні вправи"(5 клас)



                                      


   УРОК " Повторення та узагальнення про прикметник" ( 6 клас)



Виступ  "Сесійні кімнати для групової роботи"

Презентація






Немає коментарів:

Дописати коментар